دست نوشته های من
نوشته شده توسط : حامد

سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه بر تمامی مسلمانان مبارک باد

 

 

 

یادمان باشد از این روز خطایی نکنیم

گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم

یادمان باشد اگر حال خوشی دست بداد

جز برای فرج یار دعایی نکنیم

*******


با سلام خدمت دوستان عزیز و گلم که زحمت کشیدن و از این وب دیدن کردند.من شخصا از آن ها نهایت تشکر را دارم وبرایشان آرزوی موفقیت می کنم.

دوستان شاید من چند روزی نباشم اگر کسی کاری داشت در قسمت نظرات نوشته یا برایم ایمیل کند انشاا... بعد از آمدنم آن را می خوانم و اگر سوالی بود آن را بی جواب نمی گزارم.

 

پیش رخ تو مهدیا کعبه سجود می کند

در طلب تو آسمان جامه کبود می کند

******

دوستان یادی هم از امام  کرده باشیم بیتی از ایشان در پایین می نویسم:

 

میلاد گل و بهار جان آمد

برخیز که عید می کشان آمد

خاموش مباش زیر این خرقه

بر جان جهان دوباره جان آمد

گلزار زعیش لاله باران شد

سلطان زمین و آسمان آمد

آماده ی امر و نهی و فرمان باش

هشدار،که منجی جهان آمد

 

نظر یادتان نرود

موفق باشید

 





:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 401
|
تعداد امتیازدهندگان : 130
|
مجموع امتیاز : 130
تاریخ انتشار : 17 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
داریوش در تاریخ : 1389/7/19/1 - - گفته است :
سلام عزیزم
آپم حتما تشریف بیا
منتظرم
بای

/weblog/file/img/m.jpg
مزاحم کوچولو در تاریخ : 1389/7/18/0 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
مزاحم کوچولو در تاریخ : 1389/7/18/0 - - گفته است :
سلام،

ممنون که سر زدی داداش

من شما رو با افتخار لینک کردم عزیز
امیدوارم که لحظات خوب و مفیدی را در کنار هم سپری کنیم

داداش .... منو می بخشی ... اما من لینک خودمو نمی بینم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!

به هر حال ممنون

بای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: